stan prac

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Pon, 9 Cze 2003, 10:43:10 CEST

On Mon, Jun 09, 2003 at 10:09:27AM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> A na czym? Błędy kompilacji u mnie znikły po uaktualnieniu opensp-devel
> do wersji z patchem gcc33.
> Natomiast budowanie potem się wyłożyło na %find_lang - w wersji
> rozwojowej 1.4 były pliki *.mo, a w 1.3.3 nie ma.
to cos sparc-specific. Skądś bierze ścieżkę do bibliotek jako /usr/lib64
- nie mam pojecia gdzie by to mozna było zwalczyć. Podejrzewam że gdzieś
  nieopacznie wsadziłem w system pakiet budowany z arch sparc64 (bez
  wrappera sparc32 wymaganego by budować pakiety dla sparc32). Po
  większych egzaminach(przyszły wtorek i środa) postaram sie tym zająć.