Re: ZLOT: przełom czerwiec/lipiec 2003 @ Warszawa

Marzena Kamecka skobelek w sokrates-ng.mimuw.edu.pl
Pon, 9 Cze 2003, 13:53:23 CEST

Witam,

jako ze Wroclaw sie poddal w sprawie zlotu u nich, porponuje Warszawe jako
miejsce zlotu.

Terminy jakie mozna wziasc od uwage: 4-6.07 lub 11-13.07, jezeli ktos ma
inne propozycje prosze napisac. Wczesniejsze terminy typu czerwiec
odpadaja poniewaz ja mam obrone. Pod koniec czerwca beda ponadto egzaminy
na MIMie wiec niebedzie wolnych sal i wolnego wstepu na wydzial.

Oczekuje nastepujacych informacji:

1. Kto chce sie zjawic

2. Czy ma nocleg

3. Ktory termin mu pasuje

4. Co chcialby na zlocie zobaczyc: wyklady ? dyskusja ? ring z kisielem
dla niektorych ? wstep tylko dla doroslych ?:))

5. Skladka czy zebranie od PLUGa ? na picie i zagryche.

6. Chetnych do dawania noclegow.

7. Moze jakies sugestie ?

Pozdrawiam

-----
Marzena Kamecka                 Dzia Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
m.kamecka w net.icm.edu.pl        (+48-22) 5520527, 8268009, fax. 8284195
                                http://www.net.icm.edu.pl/