Roszczenia CYBER Service oraz IT ZONE względem SCO Group

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 9 Cze 2003, 14:28:07 CEST

On Mon, 9 Jun 2003, Maciej Świniarski wrote:

> A niech sobie jest skoro _PODOBNO_ SCO nie ma zadnych praw do roszczen

Wlasnie coraz czesciej mowi sie, ze ma .....

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}