Roszczenia CYBER Service oraz IT ZONE względem SCO Group

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Pon, 9 Cze 2003, 14:43:22 CEST

VTAM!

On Mon, Jun 09, 2003 at 02:21:31PM +0200, Wojciech Sas Cieciwa wrote:

> _PODOBNO_ SCO pokazalo ten kod, i analitycy stwiedzili, ze jest podobny ....

_PODOBNO_ to trochę za mało ;-) Poza tym tu mamy stary problem
statystyczny: korelacja nie mówi nic o kierunku zależności. A analizy
ścieżkowej na kodie chyba nie zrobią ;-)

 					Sas.

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service