ZLOT: przełom czerwiec/lipiec 2003 @ Warszawa

nobody izis w venus.pk.edu.pl
Pon, 9 Cze 2003, 15:21:26 CEST

On 9 Jun 2003, Rafal Cygnarowski wrote:

> Z moim rozrastajacym sie miesniem piwnym to nie bylaby raczej wielka
> przyjemnosc (dla patrzacych). Proponuje jednak plec przeciwna. Bedzie
> znacznie wieksze prawdopodobienstwo, ze rurka wytrzyma :)

Dlaczego zaraz rurka? Ech, faceci, tylko rury im w głowach ;)
Hydraulika powszechna i stosowana... (no offence).
Przypomina mi sie tutaj... ZLEW.. org....
A prawdziwe pingwiny powinny miec troche słusznych zapasów... :)

Na poważnie:
Zlot jest okazją nie tylko do spotkania się developerow,
ktorzy maja duzo komitow na swoim koncie, lecz takze jest
to dobry moment do - brzydkie slowo - pozyskania swiezej krwi
developerskiej :)
Dobrze byloby, aby na zlocie zorganizowac wykład, z czym PLD
jest lepsze od innych dystrybucji, wskazujac na konkretne różnice,
uzasadniajac, dlaczego tak a nie inaczej; przedstawić nowe 'myśli
techniczne' (z.B. poldek).
Taki wykład moglibyście potem spisać, i wysłać do jakiegos pisemka,
dodajac na koniec, ze PLD przechodzi (przeszlo?) małą restrukturyzację
(termin - na czasie), która wcale nie oznacza początku końca.

Pozdrawiam
--
Agnieszka Słota
sympatyk PLD