Bootstrap dla AC

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 9 Cze 2003, 18:20:12 CEST

On Monday 09 of June 2003 17:47, Wojciech \ wrote:
> W chwili obecnej powstaje i686 i ppc

Yyyyyyy... to no offence, ale to chyba nie ma większego sensu... Oczywiście
możliwe jest dorobienie reszty arch później, ale zwiększa się przy tym ryzyko
rozjechania całości (czyli może się okazać, że glibc/gcc/cokolwiek na którym
to oparłeś jest nie do przyjęcia ze względu na inne arch, lub też zanim
zaczniemy robić inne arch zawartość HEAD już się mocno pozmienia). Ja mam
zamiar (zakładając, że nikt się inny nie zgłosi na ochotnika) pierw wyjaśnić
sprawę jakie arch będą dostępne i na których maszynach po czym zabrać się za
robienie bootstrapu. Jak ten będzie gotowy, to pewnie malekithowa nowa
infrastruktura też będzie, to wtedy się wprowadzi standardowy sposób
budowania jak sprzed mrożenia Ra, aż będziemy mieli całe distro... i ja tam
byłem, miód i wino piłem...

Teraz się zabieram za pisanie maila do orzecha w sprawie cyberservicowych
maszynek... miałem nadzieję, że odpowie na któryś mail z listy, ale chyba nie
czyta :)