Roszczenia CYBER Service oraz IT ZONE względem SCO Group

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 9 Cze 2003, 19:44:03 CEST

On Mon, 9 Jun 2003, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> A jakieś konkrety w tej sprawie posiadasz? Ja pismo Novella, które mówi,
> że SCO nie ma żadnych praw do Unixa, bo Novell im nic nie sprzedał poza
> licencją.

Tyle, że już nie pamiętam gdzie widziałem wypowiedzi tego samego Novela,
który twierdzi, że jednak jakieś prawa ma SCO do Unixa, choć nie takie, o
jakich mówi.

Więc sprawa nie będzie taka prosta.

Tak naprawdę będzie wiadomo cokolwiek jak pokazane będą kawałki spornego
kodu i roztrzygnie się jak rzeczywiście wyglądają prawa SCO. Czekam na
odpowiednie wątki na lkml osób, które porównywały kod.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...