ZLOT: przełom czerwiec/lipiec 2003 @ Warszawa

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 9 Cze 2003, 21:58:32 CEST

On Mon, Jun 09, 2003 at 09:12:22PM +0200, Przemyslaw Stanisław Knycz wrote:

> baseciq ? jak nie to nie mam :)

Tego... ponieważ chałupę mam, miejsca też się znajdzie, to parę osób
będę mógł przenocować. Okolica urocza (zielono tu), mam cudownie
śliniącego się bernardyna, a tacy ochotnicy to w ramach wdzięczności
skoszą mi trawę, podleją ogródek, popielą ciutkę :)

Jedyna wada dla niektórych, to konieczność dojazdu pociągiem - ale nie
jest tak źle, 11 minut pociągiem, później z 5-7 minut tramwajem i
jesteśmy w ścisłym centrum stolicy.

Anyway, tak, ze trzy, cztery osoby pewnie będę mógł przechować.
Chętni -> priv.