ZLOT: przełom czerwiec/lipiec 2003 @ Warszawa

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 9 Cze 2003, 22:33:02 CEST

On Mon, Jun 09, 2003 at 10:05:24PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Tak z czystej ciekawości, gdzie mieszkasz? Znaczy ciekawi mnie dokąd
> można dojechać w 11 minut? Do Wesołej ze Śródmieścia jedzie się 25, a to
> jeszcze Warszawa ;)

Zielonka - do stacji Warszawa Wilieńska jedzie się 11 minut, a to jest
już Praga, gmina Centrum. Następne parę minut jedzie się tramwajem na
plac bankowy, potem 3 minuty metrem i jesteś pod tym olbrzymim betonowym
darem naszych braci zza wschodniej granicy...

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.