PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Wto, 10 Cze 2003, 17:10:30 CEST

> Właśnie mi adasi powiedział, że przy robieniu tych bootstrapów są brane
> pakiety tylko i wyłącznie z Ra. Innymi słowy gcc-ada nie ma. Czy ktoś mi
> mógłby wytłumaczyć dlaczego?

Zeby wiecej ludzi moglo sobie z gcc-ada powalczyc ?

gcc jest i tak do rekompilacji, bootstrapowe prekompilaty mozna
zainstalowac.

Nie napotkalem problemow z gcc-ada (na ix86), pod warunkami:
- nie uzywa sie -jN
- pamieta sie, aby _wyinstalowac_ pakiety przebudowane z --without (jesli
  maja takie samo rel., jak nowoinstalowane) przed instalacja nowszych.
  Albo podbijac release.
  Nie uzywac --force, to nie wystarczy.

Kloczek cos wspominal z problemami na alpha/sparc, ale nie zdazylem zapoznac
sie z tematem. Zostal wyparty przez rewolucje.

  phone (48)(58) 347 14 61