PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Wto, 10 Cze 2003, 17:28:11 CEST

> Hi,
> Paweł Gołaszewski (Tuesday 10 of June 2003 17:13)
>
> Na pewno lepsze niz paczki w ktorych tlumaczenia zajmuja wiecej niz binarki.
> Mamy dwa zle rozwiazania, z ktorych jedno jest lepsze a jedno gorsze, czemu
> upierac sie przy gorszym?

Ja sie nie upieram przy gorszym. :_)
Ale uwazam, ze wymaganie instalacji _calego_ tlumaczenia, jesli chce
zainstalowac z KDE _tylko jeden_ pakiet jest chore. (Czytaj: gorsze niz
rozwiazanie stosowane w Ra.)

> Zrob cvs diff -r RA-branch -r HEAD mono.spec Zmienil sie uklad podpakietow,
> sytuacja jak w kde.

Zawsze mozna zainstalowac nadmiarowo. Na podstawie list w instalatorze.

> Widziales perla 5.8? Poza tym z kde aplikacje tez beda chodzily, ale chyba w
> upgrade-dist chodzi nie tylko o to zeby aplikacje dzialaly ale zeby sie tez
> updatnely. poldek --upgrade-dist sprawi ze w przypadku mono zostaniesz bez
> polowy podstawowych aplikacji do c#, tak jak zostaniesz bez np. kate :)

Poldek nie jest instalatorem. On nie musi wszystkiego wiedziec.

  phone (48)(58) 347 14 61