PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 10 Cze 2003, 17:50:58 CEST

On Tue, Jun 10, 2003 at 05:35:06PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A jest w nescie gcc-3.3, ktore pojdzie na starym glibc ?
> Z nesta mamy _korzystac_, a nie traktowac go jako punkt wyjscia.

Czemu? I tak, wiem, że na alphie i sparcu (ale tu undef ma zrobione)
trzeba będzie się ręcznie pobawić. Ale to nie ma znaczenia. Pierwszy
poziom bootstrapu można IMHO zrobić wszelkimi dostępnymi środkami,
co to szkodzi?

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h