PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 10 Cze 2003, 18:47:36 CEST

On Tue, 10 Jun 2003, Piotr Szymański wrote:
> Nie bedzie tak, mowilem ze to rozwiazanie jest zle, bo utrudnia
> pozniejszy upgrade paczek ludziom via net.  Co do
> kde-i18n-pakiet.tar.bz2 to nie ma sensu wiekszego bo te tlumaczenia i
> tak beda ogromne per pakiet. Jest roznica miedzy 1mb kde-i18n-pl a 160
> mb wszystkich jezykow i nawet jak to podzielisz na pakiety to nadal
> bedzie w kdelibs 500 kb pl i 25mb reszty. Podczas gdy samo kdelibs ma 14
> mb. Tak samo jest gdzie indziej.

160MB.

Powiedzmy jedna paczka ma 10MB.
Czyli kdelibs ma 24, a nie 14. Jeżeli będziesz chciał miec tylko polski -
rpm ci to załatwi. Więc w czym problem?

> Masz 4/5 na krzyz plikow po ktorych nie uzywasz. Przerazajace.

instaluję u siebie w systemie tylko en i pl_PL, więc mam ładnie tylko tyle
ile mi potrzeba. W twoim rozwiązaniu miałbym kupę śmieci.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...