PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 10 Cze 2003, 19:07:09 CEST

On Tuesday 10 of June 2003 18:48, Paweł Gołaszewski wrote:
> Może odrobinę, ale czy kdebase zajmuje 30 czy 40MB to już niewielka
> różnica... I tak po modemie tego nie zrobisz.

Gadasz jak kloczek. To co z tego, że po modemie tego nie zrobisz, skoro każdy
upgrej to jest kilkadziesiąt mega śmieci? Jeszcze przy transferach jakie ja
mam ze swojego ispa (często mniejsze niż na sdi) to się posiekać można. Inna
sprawa, że ja naprawdę nie mam tyle dysku, żeby trzymać kilkaset mega
śmieci... nic innego mi wtedy nie wejdzie.