Języki w KDE (i pewnie w innych kobyłach ) ( było Re: PLD 2.0 pre1 (Tajfun) ... )

Wto, 10 Cze 2003, 19:55:41 CEST

On Tuesday 10 of June 2003 19:48, Piotr Szymański wrote:
> Paweł Gołaszewski (Tuesday 10 of June 2003 19:38)

> Ja mowie ze te wynikowe sa zle i nie beda takie. Szczerze mowiac mysle ze
> mozemy poddac to pod glosowanie.

A nie można paczkować równocześnie na oba sposoby ?

1. <pakiet>.rpm zawiera pakiet + języki

2. <pakiet>-nolang.rpm zawiera sam pakiet
  <pakiet>-<lang>.rpm zawiera dany jezyk dla pakietu.

--
Mateusz Korniak