PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 10 Cze 2003, 20:00:40 CEST

On Tue, Jun 10, 2003 at 07:48:57PM +0200, Piotr Szymański wrote:
> Paweł Gołaszewski (Tuesday 10 of June 2003 19:38)
> Ja mowie ze te wynikowe sa zle i nie beda takie. Szczerze mowiac mysle ze
> mozemy poddac to pod glosowanie.

Halo! To jest kwestia techniczna, może jednak spróbowalibyście się
dogadać? Zacznijcie np. od krótkiego przedstawienia swojego stanowiska,
bez tekstów w rodzaju ,,nigdy'', ,,jak nie to sobie idę'' etc.

Jeśli dobrze rozumiem dyskutujemy dwa rozwiązania:

a) zrobienie kde-i18n-<lang>, z plikiami locale dla wszystkich aplikacji
   kde.
b) wrzucanie plików locale do rpmów z owymi aplikacjami.

W najczęstszym przypadku (np. pl_PL:en_EN, zainstalowane kilka
aplikacji kde) rozwiązanie a) powoduje, że mamy kilka mega
niepotrzebnych plików na dysku i kilka mega niepotrzebnego ściągania.
Rozwiązanie b) powoduje, że mamy duuuużo niepotrzebnego ściągnia i
żadnych niepotrzebnych plików na dysku.

Dodatkowo rozwiązanie b) jest standardowe dla PLD, a a) std dla KDE,
więc łatwiejsze w utrzymaniu.

Ktoś proponował jeszcze rozwiąznie c) kde-i18n-<pakiet>-<lang>, które
łączy zalety a) i b) ale generuje duuuużo pakietów (i podobną ilość
pracy jak b).

Może zrobić kde-i18n-<lang> z kdelibs/base a resztę wrzucać do pakietów?

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h