PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Wto, 10 Cze 2003, 22:22:02 CEST

> Michal Moskal (Tuesday 10 of June 2003 20:00)
> Przedstawialismy je juz sobie wiele razy i wiele razy nad nim dyskutowalismy i
> nawet raz blues uznal ze mam racje, no ale jak widac nie da sie tego
> przedyskutowac jesli dla bluesa 40 mb roznicy w pakeicie wynikowym nie robi
> roznicy...

ZTCP, blues sie zgodzil pod warunkiem podzialu kde-i18n-<lang> na paczki.

[...]
> Ja proponowalem, ale to rozwiazanie powoduje okropny balagan w zarzadzaniu tym
> wszystkim, bo niby skad user ma wiedziec gdzie lezy konqueror albo kdm a chce
> miec tlumaczenie? (nie wysztskie pakeity kde zaczynaja sie od kde<modul>)

A po co user ma wiedziec? Wystarczy, ze bedzie wiedzial instalator.
A jak user chce sobie recznie przeinstalowywac jezyki, to sorry, niech sie
nauczy...

Byla tez propozycja dodanoia metapakietow z zaleznosciami.

> Nie, bo to nie tylko w libs/base sa duze tlumaczenia (np. dzwieki w kdeedu,
> ktore zajmuja naprawde sporo, a ktore do podstawowego kde-i18n ktore mialoby
> byc do libs/base sie nie nadaje).

To tym bardziej nie powinien ich instalowac ktos, kto ich nie potrzebuje.

Miejsce na dysku jest rownie wazne jak lacze.

  phone (48)(58) 347 14 61