PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Wto, 10 Cze 2003, 22:36:54 CEST

> Andrzej Krzysztofowicz (Tuesday 10 of June 2003 22:22)
> ZTCP to zgodzil sie nim jeszcze wogole taki pomysl podzialu kde-i18n-<lang> na
> paczki padl.

> Nadal nie widze mozliwosci technicznych. Jak ktos instalna konqueror to mu
> instalator zaznacza kde-i18n-<lang>-kdebase? (Zakladajac ze langi jzu sobie
> wczesniej wybral jakie chce). W sumie tak mozna i na to moge sie zgodzic z
> checia.

A dlaczego lokalizacja konquerora ma byc w kde-i18n-<lang>-kdebase, a nie w
kde-i18n-<lang>-konqueror ?

Ale rzeczywiscie, jesli wybierze jezyki i konquerora, to przy tym zalozeniu
tak wlasnie powinien instalator zainstalowac.

> Tylko ze jest roznica miedzy marnowaniem dziesiatek mb a kilkuset kb.

Marnowanie jest marnowaniem.
A tak BTW, ja zazwyczaj instaluje wszystkie jezyki.

Inna sprawa, ze chyba nalezaloby wyciac lokalizacje niewspierane przez
glibc. Ma jakies uzasadnienie ich obecnosc ?

  phone (48)(58) 347 14 61