PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Wto, 10 Cze 2003, 22:47:24 CEST

Dnia Tuesday 10 of June 2003 22:42, Piotr Szymański napisał:
> Hi,
> Andrzej Krzysztofowicz (Tuesday 10 of June 2003 22:36)

> Na robienie paketow do kazdego podpakietu sie nie zgodze bo to jzu bedzie
> taki burdel ze szkoda gadac.

> No nie zgodzilbym sie.

> A ja najczesciej zadnego, kde-i18n utrzymuje bo albo dzimi albo ktos inny o
> to prosi, poza tym nie znioslbym teraz widoku polskiego desktopu, jzu sie
> odzwyczaoilem :)

na dzien dzisiejszy prosił bym "NASZYCH MAINTAINERÓW KDE" o kde-i18n.spec dla
KDE-3.1.2 albo zrobienie mi odpowiednich kde-i18n-<lang>.tar.bz2 dla kdelibs,
kdebase, kde* (etc) celem przygotowania w/w zasobów dla RA.

--
Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/