Bootstrap PLD 2.0 pre1 (Tajfun)

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 10 Cze 2003, 23:05:56 CEST

OK

pisze, i mam nadzieje, ze nic nie pokrece ....

1) robisz najzwyklejszy chroot, taki, zeby dalo sie w nim budoiwac pakiety z
PLD, ale jest warunek TYLKO Ra
wraz z RA-updated bez zadnych packow.

2) instalujesz to co jest w PLD-2.0-1st-pass.rpm
mozliwe, ze trzeba dac czasem --nodeps
ale zasada jest taka, zeby instalowac pakiety w kolejnosci w zasadzie
dowolnej ale ostatnie dwa to POWINNY byc rpm-* i glibc-*

3) teraz na to co masz [i686] instalujez to co jest w 2nd-pass [*.athlon]
i tu tez jak jest potrzebne to dajesz --nodeps bodajze dla autoconf'a
[xemacs]

4) sprawdzasz co pokazuje polecenie: rpm -qa --qf "%{name} - %{arch}\n"
jesli masz jakies * - i686 to to trzeba przebudowac i od razu instalowac
w calosci wraz z devel i static.

5) powtarzasz p4 tak dlugo az masz jakies * - i686.

6) budujesz reszte pakietow.

Prosze poprawcie mnie szybko, jesli plote bzdury ...
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}