PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 11 Cze 2003, 00:32:10 CEST

On Tue, Jun 10, 2003 at 06:25:20PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
>   - jeżeli ktoś miał na RA zainstalowane kdebase to można założyć, że
>   wszystko co zostało z niego wydzielone do podpakietów należy
>   doinstalować.
>   - perl

Na czym polega problem z perlem?
Jeśli ktoś miał pakiet perl, to nadal go będzie miał - perl-base
przyjdzie po zależnościach.
Podobnie z perl-devel.

Najwyżej dostanie parę plików więcej niż miał przedtem (w tych rzadkich
przypadkach, gdy wystarczyłby perl-base).

>   - /home/services

A tutaj to trzeba od razu na /var/lib, bo potem przerabiać to samo przy
3.0...

> Taki skrypt mógłby być (powinien?) być interaktywny, więc odpadają
> problemy jakie mamy z /home/services, bo można po prostu admina zapytać co
> zrobić. Uruchomić vim-a z edycją plików konfiguracyjnych apache-a i od
> razu z szukaniem konkretnych fraz (np. /\/home\/httpd) - w sumie nie wiem
> czy przy uruchamianiu vim da sie przekazać od razu szukanie, ale powinno.
> Aha - żeby nie było świętych wojen o $EDITOR, vim podałem przykładowo ;)

Ciekawe co taki emacs powie na parametr '+/\/home\/httpd' ;)