PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 11 Cze 2003, 00:48:44 CEST

On Tue, 10 Jun 2003, Piotr Szymański wrote:
> Przedstawialismy je juz sobie wiele razy i wiele razy nad nim
> dyskutowalismy i nawet raz blues uznal ze mam racje,

tak, tyle że teraz się nad tym zastanowiłem mocno.

> no ale jak widac nie da sie tego przedyskutowac jesli dla bluesa 40 mb
> roznicy w pakeicie wynikowym nie robi roznicy...

Robi mi różnicę to ile na dysku będę miał zajętego miejsca.

nie - takie coś ma średni sens.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...