upgrade Ra -> Ac a instalator

Michal Zawalich michuz w linux.ipartner.com.pl
Śro, 11 Cze 2003, 17:03:06 CEST

W liście z ?ro, 11-06-2003, godz. 12:18, Michal Moskal pisze:
> Instalator w tej chwili nie posiada opcji upgrade. I szczerze mówiąc nie
> bardzo wiem, dlaczego miałby posiadać.
>
> Prawdopodobnie będzie potrzebny skrypt do upgrade, ale integracja tego
> skryptu z instalatorem nie wydaje mi się sensowna.
>
> 1. z poziomu instalatora nie ma wielu podstawowych narzędzi, a te które
>    są nie działają dokładnie tak jak te zwykłe.
>
> 2. user musi najpierw konfigurwać źródło instalacji i inne takie
>
> 3. nie ma np. wszystkich połączeń sieciowych (np. ppp)
>
> Zaleta jest taka, że jak rozwalimy sobie system to wychodzim z chroota i
> [...]

Możnaby na przykład tak:
1. Startujemy instalator z płytki
2. Wybieramy opcje upgrade
3. Instalator kopiuje na dysk jakiś skrypt do upgradu i dopisuje go na
koniec rc.local
4. reboot i start z dysku
5. Cały upgrade odbywa się za pomocą skopiowanego skryptu

Pozdrawiam.
Michał Zawalich