kde-i18n - kolejne podejście

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 11 Cze 2003, 01:57:19 CEST

Dnia śro 11. czerwca 2003 01:36, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
(...)
> [...]
(...)
> Trzeba bedzie tylko pododawac tony obsoletes / conflicts, aby wykluczyc
> instalacje pakietow jezykowych z obu grup na raz.

Chyba źle mnie zrozumiałeś - miałem na myśli to, ze pakiet z końcówką
kdebase-konsole-i18n zawierałby TYLKO kompletne wsparcie językowe dla
pakietu kdebase-konsole a nie pliki programu + pliki językowe. Chcąc mieć
konsole mówiacą językami musiałbyś zainstalować te dwa pakiety -
natomiast np. ja (nie chcąc języków) - tylko jeden pakiet.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl