%{_pixmapsdir}

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 11 Cze 2003, 14:36:32 CEST

Dnia śro 11. czerwca 2003 14:18, Paweł Gołaszewski wrote:
(...)
> A nie powinno to być dla porządku
>  /usr/share/pixmaps
>  /usr/share/pixmaps/icons

A jak byś chciał rozstrzygnąć co jest ikoną a co pixmapą?

Poza tym to równałoby się tworzeniu nowych bytów, mnie natomiast chodziło
tutaj o ułatwienie sobie życia. KDE na przykład w ogole nie ma powodu,
zeby korzystać z /usr/share/pixmaps (chociaż natywnie czyta równiez tą
lokalizację dla kompatybilności). Nie bardzo sie właśnie orientuję jak
sprawa wyglada z gnome - bo jezeli używanie /usr/share/pixmaps jest tam
też wymuszane jak w kde, to po prostu utrzymywanie tego katalogu na siłę
nie miałoby sensu.

Wydaje mi sie, ze to, gdzie obrazki leżą powinno zależeć od tego, jak to
jest zaprojektowane wlasnie w tych dwoch środowiskach, ponieważ programy
raczej bezpośrednio sie do tych lokalizacji nie odwołują a inne wemy są
mniej skomplikowaną materią w stosunku do gnome/kde - tak, ze można by je
ewentualnie nauczyc korzystania z dowolnego katalogu

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl