nowe skrypty builderów: status & rfc

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 11 Cze 2003, 14:40:37 CEST

On Wed, Jun 11, 2003 at 02:30:02PM +0200, wrobell wrote:
> On Wed, Jun 11, 2003 at 10:46:42AM +0200, Michal Moskal wrote:
> [...]
> imho, nie ma sensu. wystarczy odpowiedni skrypt, który poprzez ssh
> zrobi upgrejd.

Nah. Puszczasz zlecenie budowania grupy [gcc; libtool] i idziesz spać.
Pozatym zlecenia upgrejdu w tym układzie się kolejkują i są wykonywane
asynchronicznie -- nie musisz czekać, aż pakiet się ściągnie na każdy
builder (tylko idziesz spać i rano czytasz, że wywaliło przy upgrejdzie
połowę systemu :-)

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h