%{_pixmapsdir}

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 11 Cze 2003, 14:58:10 CEST

Dnia 2003.06.11 14:53, Adam Gorzkiewicz napisał(a):
> wniosek: dla XFree86 pixmapsdir może nie istnieć.

Standardowo ikonki do plików desktop, o ile nie maja podanej lokalizacj
czytane są z katalogu /usr/share/pixmaps - i zdecydowana większość
aplikacji standardow tam je instaluje. Nie wiem czy gnome-panel czyta
te ikonki z innego miejsca (o ile nie jest ono wskazane w pliku *.
desktop) - może faktycznie /usr/share/icons tez przeglada, niemniej do
czasu aż większość aplikacji nie przestanie instalowac ikon w /usr/
share/pixmaps to mi się nie bedzie chciało utrzymywać kilkudziesięciu
patchy dla samego gnome + dalsze kilkadziesiąt dla innych programów.

			Artur