nowe skrypty builderów: status & rfc

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 11 Cze 2003, 16:18:53 CEST

On Wed, Jun 11, 2003 at 03:07:29PM +0200, wrobell wrote:

> ehh... przecież już od dawna jest tak na nest builderach, imho
>
> puszczasz coś tam do budowania i jest automatycznie upgrejdowane

Aha, chyba, że się wywali instalacja z powodu zależności. Mój pomysł
jest taki, żeby wtedy bez cerygieli wywalić wszystkie pakiety które
psują zależności i upgrejdować, a to co się wyinstalowało się później
samo dociągnie.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h