archiwa list pld skopane zupelnie?

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Śro, 11 Cze 2003, 20:18:58 CEST

On Wed, Jun 11, 2003 at 06:55:25PM +0200, Piotr Szymański wrote:
> Hi,
> Wpsizcie sobie na search do pld-devel-pl:
> "buildery -> buildlogi (Re: PLD 2.0 pre1 (Tajfun) - oficjalne info)"
> i wejdzie na pierwszy link od gory (ten ktory ma najwieksza ocene).
>
> Moze hypermail albo robimy zrzutke na aims?

Może lurker? Małe demko: http://popowo.ath.cx/lurker/ - uwaga modem !!!

Sam nie mam gdzie tego hostować, ale mogę pomóc w konfiguracji.
Wymagania:
- skrzynka z subskrypcją list i możliwością forwardowania
  do pokoku (| lurker-index).
- cron
- www, php

Jak działa.
- na początku tworzy się bazę danych z mboxa (jednorazowy duży wysiłek)
- potem baza jest na bieżąco (w miarę przychodzenia listów) uzupełniana
- okresowo z crona wykonywany jest program lurker-prune (do końca nie
  wiem po co?)
- skrypty cgi, które odpytują bazę tworzą sobię cache (z dokonanymi
  zapytaniami), co by za każdym razem nie przepytywać bazy; wymaga to
  katalogu z rw dla usera http (w przypadku włamu atakujący może
  skasować ów cache - mała strata)

Zalety:
- ładnie wygląda
- dobra zbiorcza wyszukiwarka z możliwością ograniczania przeszukiwanych
  listów do:
    = danej listy
    = wskazanego wątku
    = autora, itp.
- oceńcie sami

Wady:
- wyszukiwarka nie obsługuje pliterek (jeszcze nie ustaliłem, czy
  potrafie poprawić - raczej będzie ciężko), ale teraz nie jest inaczej
- w demku starsze listy mają jako adresata podany adres listy
  (to dlatego, że przed rewolucją listserwer dodawał nagłówek
  Replay-to:) - trzeba będzie przegrepować archiwa by ten nagłowek
  usunąć, ze wszystkich starych listów

Pozdrawiam,
Radek

--