PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Czw, 12 Cze 2003, 11:14:55 CEST

Piotr Szymański <djurban w averne.net> [10-06-2003 17:21]:
> Paweł Gołaszewski (Tuesday 10 of June 2003 17:13)
[...]
> Widziales perla 5.8? Poza tym z kde aplikacje tez beda chodzily, ale chyba w
[...]
> Nie mowie o modulach tylko o perl.spec

Hint: w Ra wszystko, co korzysta z perla, wymaga pakietu perl; upgrade
spowoduje zainstalowanie perl-5.8+zależności, a więc jedynym problemem
jest nadmiar.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]