archiwa list pld skopane zupelnie?

Czw, 12 Cze 2003, 17:04:31 CEST

On/Dnia Wed, Jun 11, 2003 at 06:55:25PM +0200, Piotr Szymański wrote/napisał(a)
> Hi,
> Wpsizcie sobie na search do pld-devel-pl:
> "buildery -> buildlogi (Re: PLD 2.0 pre1 (Tajfun) - oficjalne info)"
> i wejdzie na pierwszy link od gory (ten ktory ma najwieksza ocene).
>
> Moze hypermail albo robimy zrzutke na aims?
http://mail.pld.sse.pl/

nie wiem czy po ostatnim padzie dysku w mail.pld-linux.org
rsync do mail.pld.sse.pl dobrze działa... może być nie aktualne

Inna sprawa to to, że hypermail ma jakiś błąd, który na archiwum
pld-devel-pl objawia się wywaleniem hypermaila :/

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekmatssedotpl AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux