Naiwne pytania

marekc marekc w klub.chip.pl
Pią, 13 Cze 2003, 12:20:35 CEST

--- Adam =?iso-8859-2?Q?Go=B3=EAbiowski?= <adamg w biomerieux.pl> wpisał(a):

> Ależ to jest właśnie robione - raz na jakiś czas wypuszczane są wersje z
> base systemem (dla instalacji) oraz full wersje. Raz już się to udało
> zrobić - teraz walczymy, aby to zrobić po raz drugi... :)

tak - ale te ISO powinny wychodzić przy okazji :-) a nie jako cel sam w
sobie.
Bardziej chodziło mi o uproszczenie zasad dystrybucji nowych i starych
pakietów (czyli o fundament dystrybucji)

> Płynne przejście z Ra do Ac będzie albo bardzo trudne, albo dla
> niektórych niemożliwe. Owszem, dałoby się zrobić trochę płynniejsze, ale
> byłoby to jednoznaczne z wycofaniem części zmian - a tego przecież nie
> chcemy, prawda?
>
> Co do Ac - niestety, tu będzie dla wielu osób ból z aktualizacją Ra,

No właśnie dlatego że wybraliście drogę szczebelkową (drabinka) a nie równi
pochyłej :-)
Proponuje olanie osiąganie celów poprzez wersjonowanie dystrybucji (bo tak
naprawde niokomu to nie jest potrzebne) a skupienie się na tworzeniu i
dopieszczaniu pakietów :-)

> ale
> już nad post-Ac będzie można popracować tak, aby nie było tylu poważnych
> zmian (małymi krokami do celu)...

Jak zrobimy ten jeden wielki krok, później można truchtać ;-)

--
Marek Ciesielski