Naiwne pytania

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 13 Cze 2003, 13:34:58 CEST

On Fri, Jun 13, 2003 at 13:23:50 +0200, marekc wrote:

> Napisałem wcześniej wyraźnie że jestem _tylko_ userem, który doszedł do
> konkretnych wniosków - proponuje inne spojrzenie... w końcu to dyskusja i

Spojrzenie 'wszystko do jednego wora, niech admin się martwi co
aktualizować a co nie'? - to nie ma żadnej dyskusji, bo to zwyczajnie
nie ma sensu. MNIE by się to podobało jako _userowi_, pewnie innym
userom też, ale żaden admin na czymś takim nie trzymałby serwera.

> stwierdzenia typu "to zrób" są bez sensu - nawet z tego powodu że jeszcze nie
> nic nie ustaliliśmy :-)

Bo najpierw się robi, a później ocenia efekty.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/