Naiwne pytania

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 13 Cze 2003, 14:10:04 CEST

On Fri, 13 Jun 2003, marekc wrote:
> --- Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> wpisał(a):

Tak, tylko to 'inne spojrzenie' jest z pozomu 'własnego widzenia'.

> A gdzie tu jego zmartwienie?

Iloma serwerami/workstation się opiekujesz?

> nikt nie każe mu robić z poldka upgrade *

No fakt, nikt nie każe, tylko po co/dla kogo jest poldek?

> - a
> jeżeli nawet to będzie robił, to dlaczego ma się tym martwić, że będzie miał
> nowszą wersje?

IMHO Tm że się ma nowszą wersję to nikt się nie martwi, martwi się tym że
ta (naj)nowsza wersja działa 'inaczej'.

> Zawsze sobie może dla szczególnych pakietów (np. postgresql, którego raczej
> nie można z automatu update'nąć) ustawić HOLD w poldek.conf

Zapomnij na chwilę że masz jeden/dwa/trzy komputery pod swoją opieką
i pomyśl że jest ich 100/1000. Popatrz na to z tej perspektywy.
Mam pamiętać gdzie i co jest poinstalowane i wpisywać HOLD-y?

BTW. Na gentoo.eu.org najbardziej ubawiło mnie porównanie do BMW:
"Nie po to kupuję BMW żeby nim jeździć 60km/h"! :))
Ja tam wiem że jak kupię BMW to >mogę jechać< 260km/h! ;)
pzdr
Stacho Pal

P.S. Osobiście nic nie mam przeciwko 'gentoo'!