kwiatki

Piotr Szymański djurban w averne.net
Sob, 14 Cze 2003, 21:05:44 CEST

Maciej _winiarski (luzik) (Saturday 14 of June 2003 12:10)
> Dlaczego uciekasz?
Chce odpoczac od PLD, mam pare projektow do przejrzenia (kde-i18n-pl nadal nei
zaczelo tlumaczen dokumentacji, xbot ktorym obiecalem sie zajac kiedys dawno
temu),poza tym chce uniknac klocenia sie o ksztalt AC, juz widzialem pomysl
zeby minimalne bylo 2.2, wiec wole sobie darowac darcie gardla o ksztalt ac
bo tak wiem ze wyjdzie na toczego sobie zazycza panowie serwerowcy. Pozniej
ewentualnie zrobie 2 linie jak bede mial czas/zasoby.

> ok ok :)
Tematy do kde sa ok, bo kde 3.1.2 do ac jest gotowe, bij ludzi robiacych gnome
zeby sie za szykowanie wersji do ac wzieli :)
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net