Naiwne pytania

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 13 Cze 2003, 16:57:10 CEST

On Fri, Jun 13, 2003 at 15:58:18 +0200, Marek Ciesielski wrote:

> Obserwował będe także z niecierpliwością jak z hukiem będzie padało
> gentoo, w którym próbują wdrożyć te "odkrywcze idee"

Gentoo to system dla geeków i power userów, którzy mają czas dopieszczać
swoje komputery. Czyli nie do zwykłej administracji.

Po sesji przeniosę (raczej uzupełnię, bo rpm większość z tego daje)
część tamtej funkcjonalności do PLD. Wtedy będziesz miał to, czego
chcesz - ciągłość zmian bez schodków; Źródłem tego będzie HEAD w repo.
Jak zaczniesz na bieżąco budować to zobaczysz, czemu pakiety wynikowe w
tym trybie nie mogą trafiać na ftp jako produkcyjne.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/