Spotkanie, Trójmiasto

Paweł Szopiński t0tal w websites.pl
Pią, 13 Cze 2003, 18:24:39 CEST

Witajcie,

Przepraszam że wcześniej nie napisałem osobom którym się do tego
zobowiązałem, ale niestety mam koszmarne kłopoty czasowe ostatnio.

Jutro, tj. sobota (14.06), w Sopocie odbędzie się spotkanie trójmiejskich
developerów PLD. Pierw spotykamy się pod MC Donald-em na ,,monciaku'' - u
góry, godz. _17.00_. Z potwierdzonych osób napewno: ja - t0tal, blues,
luzik, TiweK, podobno blues rozmawiał jeszcze z ankrym. Raczej
post-develo-absoluter się nie pojawi. Serdecznie zapraszam pozostałych
devel do mojego wspaniałego miasta. ;-)

Pozdr.

--
Paweł Szopiński, Datatech POLAND (ISO-8859-2)
p.szopinski w datatech.pl