gupi i gupszy

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 14 Cze 2003, 02:21:37 CEST

Upgrade mrtg'a spowodował stworzenie /etc/cron.d/mrtg.rpmnew. Domyślacie się z
jakim skutkiem? Otóż mrtg był odpalany podwójnie (co mu się nie podobało i
ładnie mnie zaspamował mailami od crona).
Rozwiązania dwa:
- jakiś automagiczny pstryk w specu o nietworzeniu .rpmnew/.rpmsave (nie wiem,
czy coś takiego w ogóle istnieje?)
- wyperswadowanie cronowi czytania plików *.rpmnew i *.rpmsave

Drugie rozwiązanie ma oczywiście tę przewagę, że się je zrobi raz i jest
spokój. Można mieć co najwyżej zastrzeżenia natury moralnej, czy to tak
przystoi cywilizowanym ludziom bezczelnie oszukiwać niewinnego demona (w
końcu to wina rpma, a cronowi fundujemy lewatywę).

Any comments?

btw: ostatnie zdanie przedostatniego akapitu nie ma żadnego ukrytego sensu. Po
prostu jest wpół do trzeciej.