XFree, fontconfig i inne gady

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 14 Cze 2003, 10:59:24 CEST

Dnia 2003.06.14 10:51, Maciej _winiarski napisał(a):
> ....pisalem to z mysla o AC

Ac jeszcze nie ma, XFree86 4.4.0 też jeszcze nie ma, nie wiem czy to co
przyjdzie z XFree berdzie nowsze niż to co jest w osobnych pakietach
czy też nie,czy bedzie to działać czy nie, tak wiec narazie są to
pakiety wydzielone w celu łatwej aktualizacji w przyszłości, ale jak
juz pisałem nie wszystkim to działa jak należy i narazie niech zostanie
tak jak jest.

			Artur