kwiatki

Piotr Szymański djurban w averne.net
Sob, 14 Cze 2003, 11:30:40 CEST

Maciej _winiarski (luzik) (Saturday 14 of June 2003 10:00)
> /home/users/luzik/rpm/BUILD/php-4.3.2/sapi/cgi/cgi_main.c -o
Athlon specific, poza tym php ZTCP ma niecalkowity rel. Chodzi o to na
athlonie libtool domaga sie zeby byla podana flaga --tag za kazdym razem.

> Budowanie kdebase
Moja wina, poprawione.

> poldek> install tcl-devel-8.4.3-0.1
> [...]
> file /usr/share/man/man3/Object.3.gz from install of tcl-devel-8.4.3-0.1
> conflicts with file from package openmotif-devel-2.2.2-0.7
Poprawione w najnowszych wersjach takowych pakietow.

> P.S. to jest wynik 1 godziny pracy. Przypadek czy jest az tak kiepsko?
Przypadek.

> Mysle ze jesli zamierzamy wydac AC to 14 dni na poprawianie bledow to
> zamalo.
Ac nie wyjdzie za 14 dni, zreszta za 14 dni to mnie i tak juz tu nie bedzie.

> Przestanmy paczkowac nowe themy do czegokolwiek i zacznijmy
> wylapywac te wszystkie kwiatki.
Buduje 90% pakietow na bierzaco po zmianach gdy zostana juz zaznaczone
calkowitym relem. Mozesz mi wierzyc ze bleodw praktycznie nei ma. Wybrales
sobie po prostu pechowe pakiety. I odczep sie od moich tematow :)
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net