distfiles

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 14 Cze 2003, 15:01:25 CEST

On Sat, 14 Jun 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Mam wrazenie, ze wsparcie dla distfiles w builderze jest troche
> niedopracowane.

To jest nowość, więc babole będą wychodziły :)

> Wlasnie sie na to nacialem na hddtemp.spec (hddtemp.db):
>
> - w CVS-ie lezala starsza wersja pliku.
> - w specu zostalo dopisane md5 dla nowej wersji (dostepnej pod URLem)
> - distfiles dociagnal
> - builder sciaga wersje z cvs-u, stwierdza, ze sie nie zgadza md5 i zglasza
>   blad.
>
> IMO, jest tu niespojnosc: albo distfiles nie powinien sciagac spod URLa
> gdy jest plik w cvs-ie, albo builder powinien najpierw siegac do
> distfiles. Moze powinno byc generowane jakies ostrzezenie w takiej
> sytuacji ?

IMHO tak:
- distfiles -> jak się nie zgadza md5 to:
- cvs -> jak się nie zgadza to:
- URL -> jak się nie zgadza to generować błąd.

Dodatkowo - jeżeli zaciągnięte będzie z URL-a to powinno być wieeelkie
ostrzeżenie.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...