[apel]

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Sob, 14 Cze 2003, 15:22:10 CEST

kieruję apel do szanownych panów developerów, apel
o zaprzestanie bezsensownych sporów.

mam na to pewną receptę - proszę na własne potrzeby
sporządzić listę rzeczy, które się w pld zrobiło,
i dopiero po przeanalizowaniu tej listy zaczynać
zaglądać do list todo innych uczestników...

poza tym niektóre spory dotyczą nie pryncypiów,
a są jedynie przejawem chęci pokazania "ja" -
wydaje mi się, że autorzy takich "sporów" powinni
w porę przenosić się na priva, gdy dyskusja zaczyna
zataczć kilka razy koło, od siedmiuset listów są
powtarzane te same argumenty, krąg dyskutantów
zaczyna się zmniejszać do kilku osób, etc.

w ocenie należy kierować się zdrowym rozsądkiem.

receptę tę również wypisałem sobie, żeby nie było
wątpliwości.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info