distfiles

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 14 Cze 2003, 15:24:45 CEST

On Sat, Jun 14, 2003 at 03:01:25PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> To jest nowość, więc babole będą wychodziły :)

> IMHO tak:
> - distfiles -> jak się nie zgadza md5 to:

Po ściągnięciu pliku z df się md5 nie zgadza? Tam pliki z definicji mają
dobre md5, jeśli pliku nie ma na df to:

> - cvs -> jak się nie zgadza to:

Chyba niestety tutaj teraz też patrzy.

> - URL -> jak się nie zgadza to generować błąd.

Właśnie tak jest.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h