TODO: zepsute pliki na df

Sob, 14 Cze 2003, 21:07:40 CEST

> find -name '*.gz' | xargs file | grep -v 'gzip compressed data' &
> friends powiedziały mi o zepsutych plikach na df. Robota jest ręczna bo
> trzeba URL'e w specach poprawić.
>
> Chętni?

Czasami plik sie nazywa tgz albo tar.gz, a jest np. zwyklym tar-em.
Trzeba takie przypadki wylapac (ZTCP AI-Perceptron-0.01.tar.gz jest
przykladem)

Ja to powoli poprawiam. Ale powoli, jak ktos chce pomoc, to bardzo chetnie
:)

> Alternatywne rozwiązanie -- olać to teraz, poprawić jak się wywali na
> builderach (nie żartuję).
>
> Jest też gdzieś drugie tyle zwalonych plików, ale one nie mają już
> poprawione spece chyba, bo nic się do nich nie odwoływało.
>
> Aha, są (nikłe) szanse, że niektóre z tych plików są dobre, jeśli np.
> file się pomylił :-)

Jesli bedzie sie wylapywac ASCII (albo inna odpowiedz na HTML) na distfiles,
to IMO wystarczy.

> additional-md5sums: 38a845802fcc1d26e3b13992d0f8d35e  AI-Perceptron-0.01.tar.gz
[...]
  phone (48)(58) 347 14 61