Statystyki?

Tomek Orzechowski orzech w pld-linux.org
Sob, 14 Cze 2003, 21:57:54 CEST

[14 czerwiec, 2003] Rafa? Kleger-Rudomin napisał:

>Szukam następujacych informacji:
>
>1) ile razy było ciągnięte iso do Ra?
>2) oszacowania ilu jest userów (lub instalacji) Ra, albo ile jest osób na pld-users?
>3) kim jesteśmy tzn przegląd wieku developerów, zawodów, zajęć (student, pracownik)
>   (czy skobelek tego nie robiła do któregoś zjazdu?)
>4) lista publikacji wspominających o PLD
>
>Robię małe podsumowanie...

Czy są gdzieś/dało by się zrobić statystyki pobrań z poszczególnych
gtp://ftp.pld*/dists/ra/$ARCH ? Ciekaw jestem arch !ix86 (szczególnie
alpha). Ciekawe, czy te 'egzotyczne' architektury wspieramy bo jest na
to realne zapotrzebowanie, czy tylko dla sportu...

--