kwiatki

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Sob, 14 Cze 2003, 22:37:51 CEST

Dnia Sat, 14 Jun 2003 21:05:44 +0200
Piotr Szymański <djurban w averne.net> napisał:

> Chce odpoczac od PLD, mam pare projektow do przejrzenia (kde-i18n-pl
> nadal nei zaczelo tlumaczen dokumentacji, xbot ktorym obiecalem sie
> zajac kiedys dawno temu),poza tym chce uniknac klocenia sie o ksztalt
> AC, juz widzialem pomysl zeby minimalne bylo 2.2, wiec wole sobie
> darowac darcie gardla o ksztalt ac bo tak wiem ze wyjdzie na toczego
> sobie zazycza panowie serwerowcy. Pozniej ewentualnie zrobie 2 linie
> jak bede mial czas/zasoby.

Wiec coraz mniej deweloperow z doswiadczeniem ... przykre.

Mam pomysla a moze bys poprostu olał watki nie zwiazane z developowaniem
specow i robil co swoje ....mysle ze udalo by Ci sie chocby dodac do
procmaila:
:0
* AC|rewolucja|dystrybucja ...i.t.p
* ^TOpld-discuss-pl.*@pld*