kwiatki

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Nie, 15 Cze 2003, 00:10:20 CEST

Dnia Sat, 14 Jun 2003 22:42:25 +0200
Piotr Szymański <djurban w averne.net> napisał:

> Nie. TO NIE JEST KWETSIA REWOLUCJI! Roznilem sie pogladami na cele i
> ksztalt dystrybucji od poczatku, rowniez  zkloczkiem, a moze nawet
> bardziej z kloczkiem. Tylko jak byl kloczek to moglem pomarzyc o
> jakiejkolwiek zmianie, dlatego zrozum raz na zawsze pld-fork byl dobry
> i nie zwalaj na niego winy za to ze niby nic sie nie dzieje. Bo dzieje
> sie duzo

Ale ja przeciez nie o tym.
poprostu jesli chcesz "uniknac klocenia sie o ksztalt AC" to mam do
Ciebie prosbe bys olal watki z tym zwiazane i wogole cala sprawe i
poprostu dalej poprawial/upgrejdowal spece.

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik