Nazewnictwo wersji.

Michał Sutkowski michal.sutkowski w ugww.pl
Nie, 15 Cze 2003, 00:49:19 CEST

Nie jestem co prawda developerem, ale nie mogłem się powstrzymać by dorzucić
tutaj swój grosik.

Le Samedi 14 Juin 2003 20:40, Przemyslaw Stanisław Knycz a écrit :

> Chodzi mi o taką pierdołę jak nazewnictwo. Nie, nie chodzi i o wersję,
> ale o nazwę wersji. Wiadomo 1.0 ma Ra - nie wiem skąd to, ale to jakoś
> przeżyję, 2.0 Ac - to również nie wiem (zmienny?)

Oczywiście, że Ac ma związek z ptakami!
Ac -> prąd zmienny -> gniazdko -> ptaki

> No dobra, a kolejne ? Znowu jakieś niezrozumiałe
> skróty ? Jest tyle fajnych nazw ptaków (jako że bocian w naszym logo) w
> łacinie/włoskim, że spokojnie do nr 20 można mieć zarezerwowane nazwy

Może grzegżółka? Dobre, by podkreślić polskość dystrybucji. Przynajmniej w
wymowie :-))

Pozdrawiam wszystkich developerów.

--
Michał Sutkowski