Statystyki?

Tomek Orzechowski orzech w pld-linux.org
Nie, 15 Cze 2003, 01:20:44 CEST

[14 czerwiec, 2003] Marcin Bohosiewicz napisał:

>http://ftp.pld-linux.org/stats - zerknij tam.

Nic ciekawego nie ma: słowo alpha występuje jedynie w kontekscie nazw
hostów, sparc raz jeden przy okazji pliku .toc (dawno to było). Jedynie
pobrania iso dla ppc można dojrzeć, bo...

>PPCowego troche ruchu jest, ale to chyba wiesz dlaczego.

Tak.
1. mamy gorącego orędownika PPC
2. PPC, choćby ze względu na maki i tanie (w stosunku do axp i sparków)
B50 jest osiągalne dle ludu...

Czyli niczego ciekawego nie wiadomo na razie. Czy dałoby się grepa na
logach użyć?

--