Statystyki?

Przemyslaw Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Nie, 15 Cze 2003, 09:44:00 CEST

On Sun, 15 Jun 2003 01:20:44 +0200
Tomek Orzechowski <orzech w pld-linux.org> wrote:

> 2. PPC, choćby ze względu na maki i tanie (w stosunku do axp i
> sparków) B50 jest osiągalne dle ludu...

E, alfy są też osiągalne dla ludu, przedwczoraj stałem się szczęśliwym
posiadaczem Digital Personal Workstation AU600 za 1200 zł, tutaj *CMOK*
w wiadomym kierunku :)

--
 .mailto p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t.
| Przemysław "djrzulf" Knycz, djrzulf w jabber.gda.pl |